Header Ads

Πόσα βγάζει μια fashion blogger με το Instagram;


Μέχρι πρόσφατα το fashion blogging ήταν για ερασιτέχνες της μόδας και άλλους κολλημένους χομπίστες. Μέχρι πρόσφατα. Για την ακρίβεια μέχρι το μπαμ των social media. Γιατί τότε έγινε -τουλάχιστον για κάποιες bloggers- ευκαιρία για καλά λεφτά, ΤΟΣΟ καλά που θα θες να τα κάψεις τα πτυχία και να πιάσεις τις Vogue.

Ας το πιάσουμε από την αρχή. Τα μεγάλα brands έχουν αρχίσει να επενδύουν σοβαρά ποσά σε περσόνες της μόδας με ισχυρά social media. Διότι κατάλαβαν αστραπιαία ότι κανείς δεν θα σου πουλήσει καλύτερα το πολυπόθητο fashion item από τη «φίλη» σου, το πρόσωπο που παρακολουθείς καθημερινά και θαυμάζεις για το στυλ του.

Το ερώτημα είναι για τι ποσά τελικά μιλάμε; Πόσα λεφτά μπορεί να βγάζει τελικά μια fashion blogger με το Instagram, ποστάροντας δήθεν τα αγαπημένα της προϊόντα; Η απάντηση ήρθε από την 22χρονη Danielle Bernstein, personal style blogger η οποία τρέχει το site We Wore What. Η συγκεκριμένη έχει 1 εκατ. followers στο Instagram.

Ο τιμοκατάλογός της, λοιπόν, είναι στα $5,000 έως $15,000 για ένα ποστ. WHAT? Μιλάμε ουσιαστικά απλώς για μια φωτογραφία στο Instagram με το προϊόν σε εμφανή θέση. Φυσικά, το ακριβές ποσό προκύπτει από τις λεπτομέρειες της κάθε συμφωνίας, τη μονιμότητα της σχέσης blogger-διαφημιζόμενου κλπ. Επίσης, οι bloggers (ακόμα και στην Ελλάδα) δέχονται πολλά δώρα, με την ελπίδα από την πλευρά των εταιρειών να τα φιλοξενήσουν οικειοθελώς (και δωρεάν) στο προφίλ ή το site τους. Ακόμα και οι παγκοσμίου φήμης bloggers το κάνουν επιλεκτικά, με την Bernstein να δηλώνει «Μου έστειλαν μια τσάντα σε έντονο μπλε και απάντησα «Τη λατρεύω, αλλά υπάρχει σε μαύρο;»». Έχει και θράσος η τζαμπατζού.

Υπολογίζεται ότι τα brands ξοδεύουν πάνω από 1 δις ετησίως σε sponsored Instagram posts. Σε γενικές γραμμές αν έχεις πάνω από 100.000 followers μπορείς να βγάλεις από $500 έως $5,000 ανά post, αλλά αν έχεις πάνω από 6 εκατ. followers, η χρέωση ανεβαίνει από $20,000 έως $100,000 ανά post.

πηγή




Από το Blogger.